miercuri, 25 februarie 2009

Mutare

Intr-un fel, mutatul continua sa ma ingrozeasca, e o sperietoare cu care nu ma pot imprieteni. Senzatia de definitiv si fara echivoc pe care mi-o produce imi face inca stomacul ghem. Probabil nu sunt foarte iscusita in ale "managementului schimbarii".

Azi strang, impachetez, redescopar lucruri pe care le credeam pierdute pentru totdeauna in cele mai ciudate locuri. Zambesc in sinea mea, ma gandesc ca poate, la o alta scara, asa se intampla si in viata, se produc si surprize placute, exact cand te astepti mai putin. Curm repede gandurile din registrul asta, ma fac sa ma simt mai putin responsabila pentru ce mi se intampla si ma indeamna sa sper ca intr-o zi.... in mod cu totul neasteptat... stiti povestea.

Strang si impachetez, fac saci, incerc sa retin ce pun unde ca sa-mi fie mai usor maine sau peste o luna cand voi face toate aceste miscari in ordine inversa. Ma imprietenesc cu praful, urmele inexplicabile de pe pereti si podea, infatisarea complet noua a incaperilor. Mutarile astea ma forteaza sa sortez, sunt mereu uimita de cate lucruri inutile pastrez, cat de pretioase mi se par toate si cat de tare imi displace ideea de a le arunca. Ma consoleaza insa gandul ca imi amintesc prea putin de nimicurile aruncate la fiecare din multele mutari din ultimii ani. Tot ce e important am luat mereu cu mine, sau mai cinstit spus nu mi-au dat ele drumul, si majoritatea nu sunt materiale.

Mda, ma mut din nou, dar de data asta sunt neobisnuit de linistita. Dumnezeu are intr-adevar un mod foarte propriu de a te ajuta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Si pe mine ma ingrozeste perspectiva mutatului. Nu imi place sa fac bagaje si nici sa le desfac. Mi se pare ca mutatul distruge echilibrul lucrurilor, ca aduce haosul in locul ordinii.
Daca nu sunt indiscret, care e motivul mutarii?

Food For Depression spunea...

Nu esti indiscret, dar prefer sa nu intru in detalii vis-a-vis de motive, cel putin nu acum; in ciuda calmului, nu cred ca sunt chiar atat de detasata :) Poate va fi subiectului unui post viitor.

Anonim spunea...

Ok :)

giuly spunea...

uneori devine extrem de enervant .

Anonim spunea...

acomodare uşoară ;) . şi eu încep 2 mutări de la 1 maartie. oare cum îs neliniştit de ce se va întâmplă. dar una dintre mutări eu am ales-o şi mă va duce la o izolare, singur , fără internet. cealaltă mutare nu eu am ales-o , dar e bine primită sper că aceste 2 mutări combinate să mă facă să evoluez în direcţia cea bună .aşa că nu eşti singura care face mutări zilele astea :d