luni, 27 aprilie 2009

How low can you go?

Mă știți doar, nu scriu posturi despre ce-am văzut la televizor, dar de data asta pleznesc! Cum stăteam eu și zapam, deodată ințepenesc: Madalin Ionescu moderează o dezbatere pe tema - și acum prindeți-vă bine de ceva fixat în podea sau perete - „Nikita: a murit sau joacă teatru?”! Poate citez inexact, însă ideea era neîndoios aceasta. Întelegeți ce spun? O mână de oameni, inclusiv un travestit in deep need of attention (și căruia aș vrea să-i adresez un sfat pe această cale: fă ceva cu sprâncenele alea!) își exprimau pe rând opinia vis-a-vis de dispariția (?!?!) Nikitei. Nu mi-este foarte clar cine e Nikita și de ce a ajuns o persoană publică. Am înțeles demult că manelizarea si otevizarea țării reprezintă un fapt, iar Dan Puric nu va face veci pururi audiența unei fuste ridicate în direct, indiferent cât de strigător la cer ar fi asta. Că doar n-om fi toți elite, cineva mai trebuie să dea și cu mătura! Dar în a face pariuri în direct (!) despre o femeie însărcinată cu profil standard de unfit mother - amănunt care scapă analizei scrutătoare a formatorilor de opinie - care amenință cu sinuciderea (?!??!!) și apoi nu mai răspunde la telefon (?!?) ceea ce îi pune pe realizatori pe gânduri că femeia respectivă chiar și-a pus amenințările în practică (!!??) sunt atâtea lucruri in neregulă incât m-au apucat pandaliile! Cât de idiot să fii? Cum să faci o asemenea emisiune, să adopți o mină gravă în timp ce expui motive pentru care ipoteza morții Nikitei nu este una fezabilă? Cum să te uiți la așa mizerie? S-au terminat subiectele pe lumea asta? Concluzionez așadar, după ce săptămâna trecută am surprins tot la emisiunea cu pricina un fragment de discuție între o vrăjitoare acuzată de șarlatanie (no shit!) și clienta reclamantă, că emisiunea dlui. Ionescu este o porcărie stupidă care ar stârni până și mila spărgătorilor de semințe cu unghii negre din ultimul colț al Ferentarilor.

5 comentarii:

puck spunea...

da' madalin Ionescu asta cine e? :) intrebare retorica. eu am renuntat de ceva vreme la televizor si de atunci stau bine cu tensiunea si nervii si ... e asa o liniste in lume...

exq spunea...

exact asta vroiam sa intreb si eu, la fel ca puck. :)

io m-am tinut bine si de podea si de perete, dar sa stii ca insemnarea ta m-a amuzat. felul in care ai scris-o, adica, nu subiectul. subiectul m-ar face sa vars o lacrima, dar m-am lasat de hobby-ul asta :)

Food For Depression spunea...

Cred ca il stiti macar dupa figura pe domn, e de foarte multa vreme pe sticla...

Eu ma mir cum ma mai pot enerva pe teme d-astea.

Manjusri spunea...

Eu am dat peste emisiunea acestui domn (folosesc acest termen intr-un sens strict formal, ca o conventie de limbaj) cand il avea invitat pe un oarecare Fernando de la Caransebes. Am fost realmente socat: tot ce se intampla in acel studio parea desprins dintr-un film cu persoane afectate de handicap mental sever.
Este halucinant ce pot difuza televiziunile de la noi. L-am vazut pe Oreste la o emisiune despre ezoterism. Avea invitat un copil de vreo 12-13 ani pe care l-a prezentat drept "maestru spiritual". Saracul copil vorbea niste prostii de te luai cu mainile de cap, explica episoade biblice pe intelesul tuturor, dadea sfaturi etc. Bietul copil parea a fi un mosneag senil, devenit peste noapte bisericos. Discursul lui era un amalgam de elemente disparate de crestinism, bazaconii a la Lorin Fortuna, ezoterism, maniheism, literatura SF. Toate acestea se petreceau sub privirile admirative ale lui Oreste care indemna telespectatorii sa-l asculte pe "maestrul spiritual" si sa-i urmeze sfaturile.

Food For Depression spunea...

:)))