miercuri, 7 ianuarie 2009

Ajutor!!

In ultima vreme am probleme de concentrare, ceea ce incepe sa ma sperie. Daca nu te concentrezi, nu retii, si daca nu retii, nu inveti, iar daca nu inveti atunci nu progresezi, or eu traiesc panica din preajma marelui 3 :) si sunt flamanda sa avansez.

Nu stiu cum fac, dar cred ca imi pierd gradual capacitatea de a fi prezenta in situatiile cotidiene. Sigur, pot corela asta cu interesul meu in descrestere si dispretul pe care il nutresc sincer pentru 90% din lucrurile pe care sunt nevoita sa le fac, intalnirile la care trebuie sa particip, conversatiile pe care e musai sa le intretin. Dar asta e un subiect transat deja in forul meu interior, cel putin la nivel rational: ma pregatesc pentru altceva, pana atunci e important sa performez onorabil. Asadar, trebuie sa fiu atenta, "pe faza", sa particip. Ceea ce, in absenta concentrarii, credeti-ma, e mai greu decat ar putea parea.

Asa ca, m-am gandit sa apelez la voi. Inainte sa ma panichez suplimentar :) si sa ma duc la neurolog (regret, dar am vazut prea multe seriale cu medici si simptome aparent minore care anunta de fapt dezastre), va intreb: am motive de ingrijorare? Nu de alta, dar cu alte ocazii am descoperit stupefiata ca regasesc dificultati pe care le credeam super unice si personale la altii si ca as fi fost mai inteleapta sa vorbesc despre asta. Asadar: va suna cunoscut? Exista vreun remediu eficient si pe cat posibil cu actiune rapida? Orice input pe aceasta tema va fi binevenit si adanc apreciat.

Va doresc un sfarsit de zi splendid!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Patesc si eu ceva asemanator. In ceea ce ma priveste, lipsa de concentrare e generata de oamenii cu care interactionez: nesimtiti, mitocani, needucati etc. Interactionez cu ei pentru ca sunt nevoit, nu pentru ca vreau. La mine functioneaza "o voce din interior": imi impun (foarte greu si nu stiu pentru cat timp) sa fiu atent, sa ma concentrez etc.

Anonim spunea...

hmm, things come and go :) las-o sa treaca, senzatia vreau sa spun, pentru ca doar despre asta e vorba!