joi, 19 martie 2009

Cautari matinale

Mi-am dat seama ca scriu mai repede, mai usor in Word, nu in Blogspot. Nu stiu ce inseamna asta.

Oricum, acum am deschis Word-ul pentru ca simt nevoia sa scriu.

Toti scriem sa ne vindecam, nu? Or, at least, to vent a little. Desigur, excluzand (pseudo)comentatorii de stiri, anuntatorii de concerte cu lipici la masele indobitocite de reclame si brizbrizuri si linii melodice suficient de mediocre incat sa poata fi receptate si de creierele lor vesnic odihnite. Pfff, dar iar devin rautacioasa.

How do others vent?

Sunt rea, imi spune obsesiv un baiat care ma „cunoaste” de 5-10 minute. Bem si radem, ne prefacem ca schimbam idei. Imi spune ca sunt inteligenta dar nu inteleapta. Oare de ce?

Imi tot spun – ar trebui sa folosesc diacritice, sa invat 3 cuvinte noi pe zi, sa nu mai trec prin viata ca rapidul prin sat. Nu reusesc sa ma conving.

Pe marea asta agitata, in intunericul asta deplin, mai vad din cand in cand lumina. Sunt imediat sedusa de oamenii astia atat de rari, care emana lumina si caldura. Si liniste, si impacare, si multa dragoste. Si calm si acceptare, si neverosimila frumusete. M-as gudura pe langa ei precum un caine plouat, daca as fi o testoasa m-as rostogoli pe carapace cu picioarele-mi hidoase in sus, ca pielea mea rece si lipicioasa sa se imbibe cu seninatatea lor. Ma retin insa hainele si reflexul intelectualizarii, doi mari garanti ai conditiei mele umane. Asa-zis superioare, hahahaha.

Mda. E devreme si ar cam trebui sa-mi vad de lucru. Va las, revin cu proxima.

Niciun comentariu: