duminică, 29 martie 2009

Dimineata de duminica

Imi privesc cana de cafea, mereu alta in fiecare dimineata. Imi place jumatatea asta de ora din fiecare zi, aproape fara exceptii, cand reusesc sa pun restul pe hold si sa ma ocup cu lucruri simple. Cred ca e de fapt ce ma convinge in unele dimineti sa ma ridic din pat. Savurez lichidul asta amarui, nisipos, care ma face sa ma gandesc de fiecare data la plaja si la mare. Numai gandul la apa si simt un nod in stomac, ma simt prizoniera in cutia asta de beton pe care o detest, as vrea sa am un caine intelept cu care sa ma plimb la nesfarsit pe o plaja pustie si curata.

Iau o noua inghititura si ma gandesc la o mie de chestii. De exemplu, de ce am cani cu vacute zambitoare, cu porcusori jucausi? Calti indesati in gauri vechi. Sau: arta salveaza vieti. Am vazut-o cu ochii mei. Sau: cati oameni isi constientizeaza fricile, si dintre ei cati o si confrunta, iar dintre astia mai sunt oare si invingatori? Sau: finalizeaza, finalizeaza, finalizeaza! Sa te apuci de ceva e laudabil, sa mai si termini e un skill raaar.

Pe vremea cand fumam torturile erau mai suportabile. Prima tigara mai ales era fara ganduri, blank, just me and the white screen, fumul aromat, albastrui, intepaturile usoare si simetrice din plamani, apoi repede tamplele pulsand, usor incordate. Uneori mi-e atat de pofta de o tigara incat imi vine sa plang. Cand am inteles insa ca fumez ca sa imi schimb starea de spirit, am inteles si ca voi renunta. La naiba cu toate carjele, vreau operatie pe viu.

Un comentariu:

ORGANIZATOR ZBB spunea...

Salut. Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, insa deocamdata este o buna modalitate de transmitere a unei informatii. Apelam la oameni inteligenti din blogosfera si care pot in acelasi timp sa fie promotori ai acestui fenomen in Bucuresti. INSCRIE-TE LA ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI ( PE ZBB-2009.RO AI FORMULARUL DE INSCRIERE ) si vino alaturi de noi la festival impreuna cu cat mai multi prieteni. Da acest mesaj mai departe in blogosfera.Vor fi premii, petreceri, multa distractie si nu in ultimul rand o mare gasca de bloggeri cu care poti lega prietenii. Fiecare blogger inscris va primi cadou, saptamanal o invitatie de doua persoane la Eurocinema. Te asteptam
Multumim.