luni, 16 martie 2009

O zi speciala

Nu incetez sa ma minunez ce rollercoaster poate fi viata. O singura zi poate depasi ca intensitate un an intreg, despre care nu-ti poti aminti mare lucru. Sus, jos, iar sus, dar doar cat sa te prabusesti in adancuri, sa revii pe culmi cu picioarele tremurand si sa incerci sa-ti prelungesti cat mai mult echilibrul precar inainte de viitoarea noua cadere.

As ceda fara sa clipesc anii din care nu-mi pot aminti nimic deosebit pentru zile ca aceasta, chiar daca mi-ar fi greu pe urma sa ma imprietenesc cu ridurile ivite peste noapte.

In zile ca astazi ma gandesc serios sa ma arunc cu parasuta, sa plec fara niciun plan in India sau China, sa mananc gandaci cu sos, asa cum am vazut la televizor. Lucruri simple, care simt ca mi-ar face in cateva minute ceea ce zeci de carti de personal growth & development nici n-ar putea indrazni.

4 comentarii:

Anonim spunea...

M-as inscrie si eu in excursia fara nici un plan in India si China (as adauga si Nepalul) dar nu m-ar tine sa mananc gandaci cu sos. :)

Food For Depression spunea...

:):)
Nice to have you back. Busy lately?

Anonim spunea...

Mici probleme de sanatate m-au tinut departe de internet o vreme.

Food For Depression spunea...

Sorry about that.