luni, 7 septembrie 2009

Comentariul comentariilor

Nu cred că am avut până acum ocazia (e drept, nici nu am încercat să o creez...) de a vă spune cât de mult înseamnă pentru mine comentariile voastre. Or mi se pare important să fac acest lucru cunoscut, pentru că oamenii trebuie să fie conștienți de urmările faptelor lor inclusiv atunci când ele sunt pozitive. (smile)

Fiecare comentariu lăsat aici mă măgulește. Mă ajută. Mă pune pe gânduri. Îmi arată că mai există poate și o altă perspectivă. Sau îmi confirmă că nu sunt nebună. Că și alții remarcă aceleași hidoșenii în jurul nostru. Că și alții simt la fel, chiar dacă la o bere în oraș n-am vorbi niciodată ca aici.

E măgulitor, spuneam, să constați că ceea ce ai scris trezește în câteva persoane o voce suficient de puternică încât se cere auzită.

Nu vă lăsați înșelați de aparenta mea lipsă de reacție la reacție. Sunt la curent cu faptul că uzanțele bloggeristice (dacă putem presupune că așa ceva există...) mi-ar recomanda să răspund amabil fiecăruia. Fac rar asta, dar nu din nepăsare. Uneori n-am timp și când mi-l fac mai târziu impresia comentariului s-a mai atenuat, limba mi s-a legat, nu mi se mai pare că aș da un răspuns la fel de zemos cum aș fi făcut-o la prima strigare; și renunț. Alteori pur și simplu n-am nimic de adăugat, nuanțat; mi se pare că s-a spus tot.

Așadar, mulțumesc!

10 comentarii:

Eugen Ion spunea...

Pai nici eu nu cred ca e neaparat nevoie sa raspunzi la comentarii.
Cei care "te citesc" de ceva timp te cunosc indeajuns de mult (cred eu) ca sa nu se "supere" ca nu le raspunzi precum pe un forum, stiu ca esti o persoana decenta si deloc lenesa la comentarii.
;)

Food For Depression spunea...

Pe asta ma bazez si eu :)
Multumesc frumos.

Someone there. spunea...

Stai liniştită, totul vine de la sine şi la fel şi cu comentariile ;).

Şi dacă tot zici mulţumesc, atunci cu mare, mare plăcere :)!

Food For Depression spunea...

:):)
Multumeeeesc.

evergreen spunea...

Cu placere

Food For Depression spunea...

@evergreen: multumesc si tie! (Cred ca la postul asta, in premiera, voi multumi fiecarui comentator :) )

Silly Girl spunea...

eu am aterizat special sa iti multumesc tie pentru popasul pe care l-ai facut pe blogul meu. ;)

deci: 10x!

Food For Depression spunea...

@Silly girl: cu mare placere, mi-au placut mult imaginile in special.
Si eu iti multumesc tie si te mai astept.

lollitta spunea...

eu n-am curaj sa comentez atunci cand sunt lucruri profunde. mi se pare ca n-as face decat sa stric atmosfera...

Food For Depression spunea...

@lollitta: mi-e tare greu sa mi te imaginez stricand atmosfera....
Multumesc frumos.