vineri, 11 septembrie 2009

Continuarea

Întâlnirea mea a decurs foarte bine, chiar și fără pantofii norocoși :). Pe moment nu am simțit cum a trecut timpul, însă la un ceas după mi-am dat seama că mă simt sleită de parcă m-aș fi luptat cu vreun zmeu ce nu voia să mă lase și pe mine (urâciosu'!) în pădurea de argint.
În realitate, niciun zmeu, doar vameși corecți și politicoși. Cele mai periculoase lighioane sunt cele din mine, dar astăzi le-am ars una peste bot de nu s-au văzut, nu s-au auzit. După fațadă ai fi zis că sunt o pildă de liniște și asertivitate. Ceea ce, sper eu, devin.

Mulțumesc pentru îndemnuri și gândurile bune. Au funcționat.

Acum m-aș prăbuși în patul meu adorat, dar ies să sărbătoresc două evenimente. Ceva îmi spune că mă voi veseli tare și asta încă de la primul pahar.

Pe mâine, așadar.

3 comentarii:

diddle spunea...

draga, zi-mi si mie ce cod pui pentru afisatul asta de "click pt continuare"; doar pe wordpress ma prinsesem cum se procedeaza.

te rog frumos cu plecaciuni si dat din coada roz. mailul meu e pinkdidlee pe yahoo, ca aici banuiesc ca nu poti scrie html.

Food For Depression spunea...

@did: sa scriu cum?!
Deci io nu stiu html, java, php sau alte minunatii si ma bazez pe interfata. Iti raspund aicisa, ca n-am inca mail din ala ot, gen ffd @ provider email punct ceva, ca mi-a fost lene sa-mi fac.
Moi a facut asa: mers la Aspect/Elemente din pagina/Postari de blog, click pe butonul Editati. In popup-ul respectiv am mers la „Textul linkului paginii de postare camp” (al de-a inventat aceasta traducere ne datoreaza o bere). No, aici bagi tu textul butonului de continuare.
Buuun.
Acu, cand postezi ceva nou, pe chenarul ferestrei de text (alege optiunea Scrieti nu Editati HTML) ai o serie de iconite, de la undo, redo, text format bla bla bla pana la ultima, aia ca o foaie alba rupta. Eh, pui cursorul in text unde vrei intrerupere si pe iconita foaie rupta faci click cu incredere.
Sper ca m-am explicat, io manuale de utilizare n-am mai scris. Daca nu-ti iese, zi-mi.

A. spunea...

Cred ca se aplica numai la tema ta, la mine de ex nu pot decat sa mai bag niste linii in codul temei. Chiar si asa, cand scriu ar trebui sa editez tot o parte html, nu as avea un buton anume. Sucks!