joi, 3 septembrie 2009

La pândă

În top-3-senzații-idioate-of-all-times eu bag așteptatul telefonului să sune. Nu așa în general, se înțelege, și nici din greșeală, ci datorită încercării deliberate a unei persoane anume de a intra în legătură directă cu sublima mea ființă.

Pe mine așteptarea asta, dansul ăsta indian în jurul telefonului doar s-or îndupleca spiritele să-l facă să arate cuvântul magic „calling” mă obosește mai ceva ca trasul la galere. Nu că aș fi avut ocazia să practic acest sport forțat dar am o imaginație bogată. Nu-mi vine să fac nimic (că nu știu cum e mai bine să mă organizez până nu primesc telefonul cu pricina), nici nu mă-ndur să mă duc nicăieri (colo e zgomot și-o să dea prost fundalul sonor, dincolo nu e acoperire bună), că dac-o suna. Ca deh, dacă pierd apelul, pe urmă poate respectivul nu mai are timp să vorbim sau rămâne fără baterie și tot așa.

Și uite așa mi-am petrecut eu ziua și presimt că-mi voi petrece și o bună parte din seară amorțită mental de muțenia îndărătnică a acestui aparat. De data asta e ceva legat de muncă, cred că dacă m-aș vedea cu vreun tip care să-mi placă și care m-ar suna cu țârâita m-aș urca pe pereți.

6 comentarii:

A. spunea...

Daca e si legat de munca atunci e cu atat mai aiurea... Bine ca ai mentionat, ca eram pe punctul sa scriu ca sper sa te merite :)

evergreen spunea...

Te înţeleg. Azi am aşteptat un mail. Îţi imaginezi cîte refresh-uri am dat...

hai să sune!

Baudolino spunea...

caz că mai era un secret pentru cineva, aşteptarea şi toate corolarele ei nevrotico-emoţionale nu sunt doar un avatar al feminităţii. Se întîmplă tuturor. Ce să înţelegem noi, lectorii tăi: că te vezi cu un tip care nu-ţi place sau că tipul cu care te vezi şi-ţi place, în loc să te confişte în braţele-i, te iubeşte la telefon ?:)

Food For Depression spunea...

@Andreea: tocmai! Merci de gandul bun.
@evergreen: imi imaginez. Intre timp a sunat, sper ca si tu ai primit mailul.
@Baudolino: slava cerului, nu e nimic love-related, ci job-related.

Anonim spunea...

http://crinantonescu.ro/Blog/Crinantonescu/insigna.html alege!

evergreen spunea...

nup

n am primit, inca.