marți, 15 septembrie 2009

Fericirea mea trece sigur prin stomac

Ca pedeapsă pentru clătitele înfulecate aseară (mmmmmm, ce-aș mai mânca una cu dulceață de zmeură, una cu caise, una cu fructe de pădure, una cu ciocolată, una cu ciocolată și nucă de cocos, una cu căpșuni și una cu brânză dulce și stafide), astăzi m-am limitat la fructe, cafea și un amărât de piept de pui la grătar, motiv pentru care senzația de leșin intervenită discret pe la orele 13.00-14.00 s-a accentuat spre seară. Am ajuns fără incidente acasă, unde plănuiesc să mă cuibăresc sub pilota mea iubită și să mă uit la filme tâmpițele (oferta e mereu largă) și (sper eu) amuzante. Uneori nimic nu merge mai bine decât o comedioară fără alte pretenții.
Mâine am iar o zi mare.

7 comentarii:

Darael spunea...

Iti recomand si varianta cu dulceata de pere, presarata peste cu un strop de scortisoara si 3 fulgi de ciocolata amaruie....

Food For Depression spunea...

Darael, de ce rasucesti cutitul in rana? :)

Andreea spunea...

Sa stii ca exista si metode de a recupera excesele care nu te infometeaza. Anul trecut am fost la o nutritionista pentru ca vroiam sa slabesc destul de mult, si mi-a dat o dieta disociata. Rezultatul a fost ca din ce aveam voie putea manca oricat oricand, nu m-am infometat, nu am fost slabita si am slabit 12 kg in 12 saptamani (desi nu eram vreo grasa si sunt si foarte inalta). Ideea de baza pe care am retinut-o e ca nu se amesteca dulciuri (glucide) cu carne (proteine), deci nu carne cu cartofi sau cu orez si nici lamaie la peste. Functioneaza de minune, mai ales daca tii cont ca inclusiv fructele contin glucide.

Acum revenind la lucruri mai placute, sambata seara am mancat pe o terasa in Grecia o clatita super faina: cu miere de portocal amestecata cu nuci, apoi feliute de mar verde iar deasupra pe clatita niste inghetata de vanilie si putina scortisoara... N-am cuvinte!

Food For Depression spunea...

@Andreea: multumesc mult pentru sugestie, suna bine. Am mai tot auzit de dieta asta dar nu m-am informat cum trebuie pana acum. Cat despre clatita din Grecia, ce sa zic... un fleac, m-ai ciuruit! :):)

Anonim spunea...

nu dau 2 bani pe diete. nu tin si nu voi tine.
am si o structura ca slabesc cat vreau cand vreau, dar !

omul mananca mult cand asa-i facut si uuneori metabolismul permite. vezi scanduri care ingurgiteaza vagoane,sau mananca de stress si n-are a face cu foamea.

in ce cred eu .in sport intens,pe mine m-a reglat ,in sensul ca fiind intens si zilnic nu mi-am mai dorit alimente greu digerabile. el ,corpul se programeaza singur.de obicei ma omor dupa fructe si legume ,salate de frunze, dar nici de la carne nu ma dau inapoi. numa ca acum nu am mai vrut porc, imii place rata la cuptor ,s5 ouale.
ba si dupa dulciuri ma topesc, inghetata dar buna, n-am mai vrut decat cioco d-aia cu mult cacao, ca amaruie,ceva nou pentru mine .de obicei nu ma atrag fainurile,biscuitii.tartele usoare cu fructe su frisca la separeu suplinesc cremaraiele perfect,
de obicei beau multa apa, ceai si lapte,nu consum cafea ,alcool sau tutun,

@irina_sweet_home spunea...

hihi, sa-ti fie de bine!

Food For Depression spunea...

@Anonim: asa e, sportul conteaza, mentine un metabolism intens.

@Irina: meerci :):)