joi, 10 septembrie 2009

Se impune o explicație

Scumpi vizitatori!

Fac apel la bunăvoința și răbdarea dumneavoastră! Încerc să mai cosmetizez acest blog dar – femeie fiind – mă simt în interfața acestei platforme pe care unii o numesc prietenoasă precum în trafic la volan: în alertă, neîndemânatică și cu reacții întârziate.
Unii dintre voi, accesând această pagină taman când eu testez functionalități pentru a pricepe în primul rând ce înseamnă și abia apoi pentru a decide dacă mi se potrivesc, probabil vă veți lovi de stângăciile mele online. Nu le dați mare atenție – conținutul contează! Dacă aveți sfaturi și sugestii, nu vă sfiiți. Într-o zi, hai maxim două, mă potolesc.

Plecăciune.

10 comentarii:

sorin spunea...

e mare headerul,si ilizibile titlul/subtitlul...intelegi? in opinia mea fotografia mai degraba displace, nu te supara...textul conteaza, tocmai de aceea....

Food For Depression spunea...

Multumesc mult Delaskela. Ai dreptate, poza e cam mare, ma gandesc s-o mai cropuiesc... altfel as pastra-o, mi se pare reprezentativa pentru lumea in care traiesc; cel mai mult imi place turla bisericii care se reflecta in apa.

eu spunea...

nu se vede nici o turla, numai cutia de carton

mie imi place h2o in general, dar romania e putin mai mult decat o groapa uda

Darael spunea...

Nu stiu cum arata inainte, dar important este ca tu sa te simti bine in "casuta ta" atunci cand scrii.

A. spunea...

Ai putea oricand sa schimbi cu totul tema, se gasesc pe net o multime si unele sunt chiar faine, nu cred ca nu exista macar una pe gustul tau :)

Food For Depression spunea...

@Andreea: presupun ca as putea, numai ca nu prea ma pricep si trebuie sa inteleg mai intai abc-ul... :|

A. spunea...

Schimbarea temei cu totul e mai usoara decat orice altceva. O descarci de pe net, te duci la Editati HTML si o incarci pur si simplu :)

Food For Depression spunea...

Mmmmm.... suna... accesibil chiar si pentru mine! Multam pentru pont, o sa incerc ;)

A. spunea...

Ca sa dau din casa: eu mi-am luat-o de aici, am vazut foarte multe care mi-au placut.

Food For Depression spunea...

Multumesc mult, Andreea.